Logo en huisstijl

Of je het nu hebt over het logo van McDonalds, Nike of Coca Cola.. Ze hebben allemaal één ding gemeen: Herkenbaarheid!

Logo

Een logo (ook wel beeldmerk genoemd) is er om je onderneming een uniek beeld te geven. Een logo kan bestaan uit een woordmerk, een afbeelding of beide. Het logo van WijWerkt heeft beide, maar zijn ook afzonderlijk te gebruiken. Een goed logo is niet alleen mooi, maar ook uniek. Dit zorgt voor een herkenbaarheid in één oogopslag.

Huisstijl

Als je een grote gele M ziet weet je al genoeg. Dit is een onderdeel van de huisstijl. Je huisstijl zorgt voor herkenbaarheid door het gebruik van kleuren, lettertypes, logo gebruik, briefpapier, visitekaartjes etc. Een goede huisstijl is belangrijk omdat dit, naast een professionele uitstraling, ook herkenbaarheid geeft.

Maak een vrijblijvende afspraak

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Contact

Enkele voorbeelden

Basis in the Box

Intershift