Nick Vujicic, inspirator, geboren zonder armen en benen. Hij heeft zijn bijzondere verhaal over hoop al in 55 landen mogen vertellen. Op 24 september 2016 was hij te gast in Nederland. WijWerkt verzorgde de gehele promotie van dit evenement. Van posters, social media campagnes, filmpjes tot aan de toegangskaartjes en badges voor de medewerker.

Samen met mijn vrouw op de foto met Nick.

Poster

Bij het maken van de poster kwam meteen de huisstijl tot stand. Deze kwam terug in alle communicatie uitingen en zorgde voor grote herkenbaarheid bij de klanten.

Social Media Marketing

WijWerkt maakte uitnodigende video’s om de bereikbaarheid te vergroten. Via Facebook waren deze video’s meer dan 50.000 gezien. Dit maakt het, prijs-kwaliteit gezien, het beste reclame platform dat momenteel beschikbaar is.

Er werden nauwelijks advertenties ingezet omdat de content, vanwege de hoge aantrekkelijkheid (zowel qua boodschap als ontwerp),  een groot organisch bereik had.

Door het groots inzetten werd de doelgroep heel gericht bereikt. Door interessante content te delen kreeg de pagina een berichten bereik groter dan 2 miljoen. Het delen bestond uit reclame voor het evenement, filmpjes aansluitend bij het evenement en interessante quotes van Nick Vujicic, die allemaal speciaal voor dit evenement werden ontworpen.